Dirigent

Ik ben Arie Moll en sinds februari 1976 dirigent van het Kesterens Gemengd Koor met een korte onderbreking van 1993/1995.

Ik ben op 23 maart 1954 geboren, dus toen ik begon was ik 21 jaar.

De beginperiode heb ik altijd ervaren als een soort stageperiode van het conservatorium in Arnhem waar ik in 1979 ben afgestudeerd.

Naast het dirigeren van verschillende koren in de regio Betuwe, geef ik orgel, piano/keyboardles aan de muziekschool "De Muzen" in Veenendaal.

Het Kesterens Gemengd Koor is een fijne vereniging om mee te werken, er wordt hard gewerkt, maar altijd staat het plezierig muziek maken met en voor elkaar centraal.

Stress, dwang en druk proberen we met elkaar te vermijden, dat lukt heel goed, zodat de repetitieavonden altijd heel ontspannen verlopen.

Het Kesterens Gemengd Koor is een club met hart voor muziek en hart voor elkaar.

Ik kan het weten want anders kun je als dirigent natuurlijk niet zolang met plezier deze vereniging leiden.

Onze gast pianist: Hans Erik Dijkstra